Nabór na stanowisko inspektora ds. płacowo-kadrowych

Dyrektor Gminnego Zakładu Ekonomiczno-Administracyjnego Szkół i Przedszkoli 
w Sieroszewicach ogłasza otwarty i konkurencyjny nabór na wolne
stanowisko urzędnicze

INSPEKTORA DS. PŁACOWO-KADROWYCH

w Gminnym Zakładzie Ekonomiczno-Administracyjnym Szkół i Przedszkoli w Sieroszewicach, 
z siedzibą Ołobok, ul. Kościelna 16, 63-405 Sieroszewice

 

1. Wymagania niezbędne:

1) obywatelstwo polskie lub obywatelstwa Unii Europejskiej oraz obywatele innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,

2) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,

3) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

4) nieposzlakowana opinia,

5) posiadanie następujących kwalifikacji zawodowych wymaganych do wykonywania pracy na stanowisku inspektora:

a) wykształcenie wyższe ekonomiczne z rocznym stażem pracy

lub

b) średnie ekonomiczne z 3-letnim stażem pracy.

 

2. Wymagania dodatkowe:  

1) znajomość i umiejętność stosowania następujących przepisów prawnych: ustaw: Karta Nauczyciela, o ubezpieczeniu społecznym,o świadczeniach pieniężnych z ubezpieczenia społecznego w razie choroby i macierzyństwa, o ubezpieczeniu społecznym z tytułu wypadków przy pracy i chorób zawodowych, o pracownikach samorządowych, o pracowniczych planach kapitałowych, o podatku dochodowym od osób fizycznych, Kodeks pracy, o ochronie danych osobowych oraz przepisów wykonawczych do tych przepisów związanych z naliczaniem wynagrodzeń i pochodnych od tych wynagrodzeń;

2) bardzo dobra obsługa komputera w zakresie programów: MS Office, w tym   Excel, Word oraz poczty elektronicznej;

3) preferowane posiadanie prawa jazdy kategorii B;

4) umiejętność dobrej organizacji pracy i komunikacji interpersonalnej, samodzielność, dyspozycyjność, obowiązkowość, systematyczność, dokładność, zaangażowanie.

 

3. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:

Obowiązki i odpowiedzialność w zakresie:

1) sporządzania list wynagrodzeń dla pracowników GZEASiP i jednostek obsługiwanych;

2) rozliczania zasiłków chorobowych, opiekuńczych, macierzyńskich, wychowawczych;

3) prowadzenia  pracowniczych kart wynagrodzeń oraz zasiłkowych;

4) prowadzenia wszelkich spraw z zakresu ubezpieczeń społecznych osób zatrudnionych w GZEASiP i jednostkach obsługiwanych, w szczególności: zgłoszenia i wyrejestrowania z ubezpieczeń, sporządzania imiennych raportów miesięcznych oraz korekt tych dokumentów;

5) sporządzania PK oraz przelewów z list płac;

6) sporządzania list wypłat z tytułu świadczeń z ZFŚS;

7) prowadzenia wszystkich czynności związanych z podatkiem dochodowym od osób fizycznych;

8) sporządzania zaświadczeń dot. wynagrodzeń oraz prowadzenia rejestru wydawanych zaświadczeń;

9) prowadzenia rozliczeń i spraw z zakresu Pracowniczych Planów Kapitałowych dla osób zatrudnionych w GZEASiP
i jednostkach obsługiwanych;

10) prowadzenia  sprawozdawczości związanej z zakresem czynności;

11) wykonywania innych zadań zleconych przez kierownika jednostki.

 

4. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:

1) Miejsce wykonywania pracy: Gminny Zakład Ekonomiczno – Administracyjny Szkół i Przedszkoli w Sieroszewicach, z siedzibą Ołobok, ul. Kościelna 16. Pomieszczenia zakładu zlokalizowane są na II piętrze w budynku Szkoły Podstawowej w Ołoboku, niedostosowanym częściowo dla potrzeb osób niepełnosprawnych (brak windy);

2) system pracy: 1. zmianowy;

3) praca w zespole, przy komputerze powyżej 4 godz. dziennie, przy oświetleniu naturalnym i sztucznym;

4) narzędzia pracy: komputer, sprzęt biurowy itp.

 

5. Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce:

W miesiącu marcu 2021 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych jest niższy niż 6%.

 

6. Wymagane dokumenty:

1) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie;

2) list motywacyjny;

3) kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie oraz staż pracy;

4) oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego;

5) oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu z pełni praw publicznych;

6) oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;

7) zgoda na przetwarzanie danych osobowych.

 

7. Termin i miejsce składania dokumentów:

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać lub przesyłać w terminie do dnia 4 maja 2021 r. (decyduje data wpływu dokumentów do GZEASiP w Sieroszewicach) na adres: 

Gminny Zakład Ekonomiczno-Administracyjny Szkół i Przedszkoli
Ołobok, ul. Kościelna 16, 63-405 Sieroszewice,

w zamkniętych kopertach z dopiskiem:

„Nabór na wolne stanowisko inspektora w GZEASiP w Sieroszewicach”.

Oferty złożone po w/w terminie nie będą rozpatrywane.

 

8. Sprawy organizacyjne:

1) Nabór przeprowadzi komisja rekrutacyjna powołana przez Dyrektora GZEASiP w Sieroszewicach.

Nabór odbędzie się w dwóch etapach:

I etap - analiza formalna dokumentów,

II etap – rozmowa kwalifikacyjna.

2) O terminie i miejscu rozmowy kwalifikacyjnej kandydaci zostaną powiadomieni indywidualnie.

3) Informacja o wyniku naboru zostanie umieszczona na stronie www.jo.sieroszewice.pl oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie GZEASiP.

 

9. Obowiązek informacyjny – rekrutacja osoby mającej podjąć pracę

1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Gminny Zakład Ekonomiczno – Administracyjny Szkół i Przedszkoli w Sieroszewicach, zwany dalej Administratorem. Administrator prowadzi operacje przetwarzania Pani/Pana danych osobowych.

1. Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych Osobowych: e-mail: inspektor@rodo-krp.pl, tel. +48 792 304 042.

2. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu:

a. przeprowadzenia i udziału w procesie rekrutacji na stanowisko odpowiadające wskazane w ogłoszeniu, łącznie z ewentualnym naborem uzupełniającym,

b. ustalania, dochodzenia oraz obrony przed roszczeniami.

3. Podstawą przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. a, b, c, e, f i art. 9 ust. 2 lit. a, f, j Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz.Urz.UE.L Nr 119, str. 1, dalej: RODO) oraz inne akty prawne, w szczególności: ustawa z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy wraz z aktami wykonawczymi lub ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny wraz z aktami wykonawczymi, ustawa z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wraz z aktami wykonawczymi, ustawa z dnia 1 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.

4. Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane również przez podmioty, z którymi Administrator zawarł umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych lub którym udostępnił dane osobowe, w szczególności w zakresie obsługi informatycznej, prawnej, kadrowej, księgowej, BHP, ochrony osób i mienia lub ochrony danych osobowych, organy ścigania, organy kontrolne, organy podatkowe, organy systemu ubezpieczeń społecznych i Narodowy Fundusz Zdrowia.

5. Administrator nie zamierza przekazywać Pani/Pana danych do państw trzecich ani organizacji międzynarodowych.

6. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest niezbędne do przeprowadzenia procesu rekrutacji lub wynika z przepisów prawa; w przypadku niepodania tych danych, Pani/Pana udział w procesie rekrutacji jest niemożliwy. W pozostałym zakresie Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane na podstawie udzielonej przez Panią/Pana zgody lub na podstawie innych przesłanek dopuszczalności przetwarzania wskazanych w art. 6 i 9 RODO.

7. W zależności od podstawy przetwarzania, posiada Pani/Pan prawo do:

a. żądania od Administratora dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych osobowych oraz powiadomienia odbiorców danych o sprostowaniu lub usunięciu danych osobowych lub ograniczeniu przetwarzania,

b. wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,

c. przenoszenia danych osobowych,

d. otrzymywania kopii danych osobowych podlegających przetwarzaniu,

e. wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych),

f. cofnięcia zgody na przetwarzanie danych osobowych.

8. Pani/Pana dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.

9. W przypadku przetwarzania danych osobowych na podstawie przesłanek zawartych w przepisach art. 6 ust. 1 lit. a i art. 9 ust. 2 lit. a RODO, przysługuje Pani/Panu prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

10. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez czas trwania przedmiotowego procesu rekrutacji Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane, w tym przechowywane, także w okresie trzech miesięcy od dnia nawiązania stosunku pracy z osobą wyłonioną w drodze rekrutacji, na potrzeby której zgoda została wyrażona, na wypadek konieczności ponownego obsadzenia tego samego stanowiska, a także później, przez wynikający z odpowiednich przepisów prawa (terminy przechowywania dokumentacji – jeśli przepisy wskazują taki obowiązek, jak również terminy przedawnienia roszczeń).

Sieroszewice, dn. 22.04.2021 r.

 

Opublikowane przez: Barbara Stasiak | Data wprowadzenia: 2021-04-22 10:43:09 | Data modyfikacji: 2021-04-22 10:54:02.
 Ogłoszenie_o_naborze_na_stanowisko_INSPEKTORA_DS._PŁACOWO-KADROWYCH_PDF_302_KB.pdf

Opublikowane przez: Barbara Stasiak | Data wprowadzenia: 2021-04-22 11:18:02 | Data modyfikacji: 2021-04-22 10:54:02.
 Kwestionariusz_osobowy_dla_osoby_ubiegającyhc_się_o_zatrudnienie_DOC_17_KB.docx

Opublikowane przez: Barbara Stasiak | Data wprowadzenia: 2021-04-22 11:18:21 | Data modyfikacji: 2021-04-22 10:54:02.
 Zgoda_na_przetwarzanie_danych_osobowych_PDF_286_KB.pdf

Opublikowane przez: Barbara Stasiak | Data wprowadzenia: 2021-04-22 11:18:40 | Data modyfikacji: 2021-04-22 10:54:02.

INFORMACJA O WYNIKU NABORU


na wolne stanowisko urzędnicze inspektora ds. płacowo – kadrowych w Gminnym Zakładzie Ekonomiczno-Administracyjnym Szkół i Przedszkoli w Sieroszewicach, z siedzibą Ołobok, ul. Kościelna 16, 63-405 Sieroszewice


Dyrektor Gminnego Zakładu Ekonomiczno-Administracyjnego Szkół i Przedszkoli w Sieroszewicach informuje, że w wyniku zakończenia procedury naboru na ww. stanowisko została wybrana:


Pani Marzena Nowak, zamieszkała w Latowicach


Uzasadnienie dokonanego wyboru:


Pani Marzena Nowak spełniła wszystkie kryteria formalne, wymagania niezbędne i dodatkowe oraz w toku rozmowy kwalifikacyjnej wykazała się najwyższym poziomem wiedzy merytorycznej niezbędnej do wykonywania obowiązków na stanowisku inspektora ds. płacowo - kadrowych.


Sieroszewice, 17 maja 2021 r.


 


 Dyrektor GZEASiP


(-) Barbara Stasiak

 

Opublikowane przez: Barbara Stasiak | Data wprowadzenia: 2021-05-17 10:50:12 | Data modyfikacji: 2021-05-17 10:55:54.

Zobacz:
 Nabór na stanowisko głównego księgowego .  Nabór na stanowisko podinspektora ds. zamówień publicznych i administracyjno-gospodarczych .  Nabór na stanowisko podinspektora ds. zamówień publicznych i administracyjno-gospodarczych .  Nabór na stanowisko inspektora ds. płacowo-kadrowych . 
Data wprowadzenia: 2021-05-17 10:50:12
Data modyfikacji: 2021-05-17 10:55:54
Opublikowane przez: Barbara Stasiak